Zamówienia

Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, w celu zmiany danych lub formy płatności / wysyłki, prosimy o kontakt pod adresem biuro@odblaski24.com.pl

Płatności

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Oferujemy kilka możliwości płatności za złożone zamówienie:

  • Przelew bankowy – po złożeniu zamówienia (oraz w mailu potwierdzającym jego złożenie) wyświetli się Państwu numer naszego konta bankowego, na które należy wykonać przelew, zaznaczając w tytule numer zamówienia
  • Za pobraniem – płatność za pobraniem u kuriera
  • Przelewy24 – płatność online poprzez szereg wielu banków
  • iMoje– płatności online. Z iMoje możesz za zakupy w sieci zapłacić przelewem elektronicznym, przelewem tradycyjnym, kartą płatniczą lub płatnością odroczoną Twisto.

 

Przesyłka

Jakie formy wysyłki oferujecie?

Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem kuriera GLS lub odbiór osobisty towaru w siedzibie naszej firmy, przy ulicy Rynkowskiej 2 w Bydgoszczy.

Moja przesyłka jeszcze nie dotarła. Co mam zrobić?

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 2 dni temu kurierem, prosimy o kontakt pod adresem biuro@odblaski24.com.pl. Namierzymy przesyłkę i wyjaśnimy sprawę. Najczęściej przyczyną jest problem z kontaktem kuriera lub nieobecność w domu.

Jakie są koszta dostawy?

Wszystkie zamówienia przesyłam Kurierem GLS. Koszta wysyłki zamówienia wynoszą 15,89 zł (z VAT) bez względu na wybraną metodę płatności.

Jakie jest przewidywany czas wysyłki zamówienia?

Dostawa zamówienia trwa od 3 do 5 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Kurierzy dostarczają przesyłki w godz. 8-17 (od poniedziałku do piątku).